Ενδεικτικά παρατίθενται τα κριτήρια και οι συντελεστές βαρύτητας που προβλέπονται για την αξιολόγηση των σχολικών συμβούλων και των εκπαιδευτικών που αποτελούν σημεία ενδιαφέροντος της παρούσας εργασίας. Πιο συγκεκριμένα έχουν προσδιορισθεί, για Σχολικούς Συμβούλους, τέσσερις κατηγορίες παραμέτρων που εμπεριέχουν επτά κριτήρια αξιολόγησης.

 

Κατηγορία

Κριτήριο/ κριτήρια

Ι

Άσκηση διοικητικού και οργανωτικού έργου

(Συντελεστής βαρύτητας 1)

·          Διοικητικό και οργανωτικό έργο

ΙΙ

Άσκηση έργου επιστημονικής?παιδαγωγικής καθοδήγησης (Συντελεστής βαρύτητας 1,5)

·         Εκπαιδευτικός σχεδιασμός, προγραμματισμός και υλοποίησή του.

· Μελέτη και αντιμετώπιση θεμάτων διαπαιδαγώγησης των μαθητών στη σχολική μονάδα.

ΙΙΙ

Άσκηση του έργου εποπτείας, αξιολόγησης και επιμόρφωσης των εκπαιδευτικών

(Συντελεστής βαρύτητας 1,5)

·   Ανάλυση των επιμορφωτικών αναγκών και διαδικασίες αξιολόγησης του διδακτικού προσωπικού.

·          Διαδικασίες υποστήριξης και επιμόρφωσης που συνδέονται με την αξιολόγηση αλλά και πέραν αυτής.

IV

Επιστημονική και επαγγελματική ανάπτυξη

(Συντελεστής βαρύτητας 1)

·        Τυπικά προσόντα και επιστημονική ανάπτυξη.

·          Επαγγελματική ανάπτυξη

 Οι σχολικοί σύμβουλοι αξιολογούνται στο κριτήριο της διοικητικής αξιολόγησης (I) από τους περιφερειακούς διευθυντές και στα κριτήρια της εκπαιδευτικής αξιολόγησης (IIIIIIV) από τους προϊσταμένους ΕΠΚΑ.